באנרים ואתרי נחיתה
כחלק מעיצוב אתרים מתמחה ארט-אפ בעיצוב מיני סייט, באנרים דינמיים וסטטים ואתרי נחיתה לטובת קמפיינים במנועי חיפוש

כיום, חלק גדול מהשיווק באינטרנט כולל שימוש בשני כלים בעלי צורה שונה אך מטרות דומות – באנר ודף נחיתה (מיניסייט). המסר המופיע בכל אחד מהם הוא בדרך כלל קצר וברור ומטרתם להביא לאחת הפעולות הבאות:

1. להניע אנשים להיכנס לאתר ו/או לבצע פעולה מסוימת כגון רכישת מוצר הרשמה לשירות מסוים
2. השארת פרטים לצורך התקשרות
3. פרסום אירוע או פעילות

באנר הוא למעשה רובריקה נפוצה באתרי אינטרנט ומטרתו היא למשוך גולשים באמצעות תוכן קצר (למשל- טקסט, תמונה, טופס או שילוב של חלקם או כולם), להקליק עליו ולמעשה להגיע למצב בו העסק יצר התעניינות וחשיפה לשירות, מוצר או פעילות שברצונו לקדם. באנרים קיימים בשתי צורות עיקריות- באנר סטטי הכולל מלל ו/או תמונה ובאנר פלאש שמתוקף היותו פלאש מאפשר להציג מסר ארוך יותר ובתצוגה מושכת יותר לעין.

אתר נחיתה מופיע בדרך כלל כחלק נפרד מאתר התדמית של עסק מסוים והוא מהווה בדרך כלל כאתר היעד בקמפיינים במנועי חיפוש וכולל למעשה עמוד אחד עם מסר שיווקי קצר וטופס להשארת פרטים.



להלן מספר דוגמאות לבאנרים ואתרי נחיתה שהפקנו:

seperator seperator

כתובת למשלוח מכתבים: ת.ד 9385 תל אביב


טלפון/פקס: 03-9503355


info@art-up.co.il :דוא"ל


www.art-up.co.il בע"מ Art-Up כל הזכויות שמורות ל ©